donderdag 19 juni 2008

Hulp van Buitenaf

Het is altijd prettig om hulp van buiten af te krijgen. Vreemde ogen dwingen, wordt weleens vaker gezegd. Op deze blog heb ik het regelmatig over het structureel maken van mond tot mond reclame, als onderdeel van het marketing plan.

Af en toe valt je oog op artikelen in de vakpers, zo ook dit artikel over het behalen van je omzet doelstellingen

Een welkome aanvulling op mijn betoog. De toevoeging welke ik aan het artikel zou willen maken, zo ook mijn commentaar : Voeg aan Relatiebeheer het woordje Netwerken toe. Omschrijf vervolgens in je actieplan hoe je gaat netwerken, en hoe je de resultaten van het netwerken gaat meten.

Waar ik in ieder geval zó blij mee was in het artikel: Relatiebeheer! Laat aan de achterkant de klanten niet ontsnappen! Bouw een relatie op met je klanten zodat je ze ook nog eens om een testimonial kunt vragen!